Психологічна служба
Бобровицького ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1
Практичні психологи та соціальний педагог нашого навчального закладу:
- Сімонова Інна Петрівна
- Павленко Інна Анатоліївна
- Мартова Наталія Вікторівна
Основна мета психологічної служби:
психологічна служба школи створена для успішної співпраці адміністрації,педагогів, здобувачів освіти та їх батьків між собою та активної співпраці з зовнішніми соціальними структурами для надання всебічної кваліфікованої допомоги учасникам навчально-виховного процесу.
Завдання психологічної служби:
-
збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями;
-
сприяння забезпеченню психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.
Напрями діяльності працівників психологічної служби:
-
діагностика виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
-
профілактика своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
-
корекція усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;
-
навчальна діяльність форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;
-
консультування багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
-
зв’язки з громадськістю діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
-
просвіта формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
Принципи діяльності психологічної служби освіти:
-
професійна компетентність та відповідальність;
-
індивідуальний підхід; доступність соціально-педагогічних та психологічних послуг (допомоги);
-
системність у здійсненні професійної діяльності;
-
дитиноцентризм та партнерство;
-
конфіденційність; дотримання норм професійної етики.