Команда супроводу

2021-2022 навчальний рік

На підставі Закону України від 06.07.2010 № 244-VI «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу», Закону України від 23.05.2017 №2053-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» (зі змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 № 588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»), Постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 №88 «Про затвердження Порядку та умов надання субсидії з державного бюджету місцевим бюджетам та надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами», наказу МОН України від 01.02. 2018 №90 « Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 №205», Постанови Кабінету Міністрів України від 10.04.2019 №530 «Про порядок організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти», листа МОН України від 30.08.2021 №1/9-436 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році», висновків про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини Комунальної установи «Бобровицький інклюзивно-ресурсний центр»,  виписок із протоколів засідань лікарсько-консультативної комісії, згідно з рішенням педагогічної ради протокол 28.08.2021   №1,  з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство у закладі організовано навчання за інклюзивною формою у 2021-2022 навчальному році таким здобувачам освіти:

  • учню 5-Б класу ____ з проведенням 3 годин корекційно-розвиткових занять;
  • учениці 2-Б класу  ____ з проведенням 5 годин корекційно-розвиткових занять;
  • учню 3-Г класу Бобровицького ЗЗСО  І-ІІІ ступенів №1 ____з проведенням 6 годин корекційно-розвиткових занять;
  • учню 3-Г класу Бобровицького ЗЗСО  І-ІІІ ступенів № 1 ____ з проведенням 8 годин корекційно-розвиткових занять;
  • учню 8- Б класу Бобровицького ЗЗСО  І-ІІІ ступенів № 1 _____ з проведенням 5 годин корекційно-розвиткових занять.

 

Персональний склад команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.